Gå til indhold


Lördag 11 juli kör vi dagsfest på Rooftopen 14-19. Bra ljud, DJ Ambrose med storstads vibes och igenkänningsbara festlåtar. Och när det är dags att trappa upp kliver The Femme Club in - sång, show och saxofon live på taket.

I samarbete med Moët & Chandon serverar vi champagne i solen. (Mer info om det kommer)

Bra att veta:

Biljetter: Helt gratis, men begränsat antal så hugg en direkt.

Entré: Din biljett gäller för entré hela dagen.

Vibe: Dagsfest, kalla drinkar och förhoppningsvis årets bästa eftermiddag i solen.

Säkra din biljett här - vi ses den 11:e!